19 februari 2014

Dark Moon

Sotning igen... inget nytt. Valde en lite mer glittrig skugga i denna sotning. Ett pigment från MAC. Inget särskilt med detta, hade lite bråttom eftersom jag inte höll på att orka ur sängen i morse ;-). Hade ju en rätt så häftig arbetsdag igår och det kändes i morse när klockan ringde kan jag lova.
 
 
 

 
Primer: Eyeshadow Primer från Lumene plus svart primer Noir från Sleeks primerpalett.
Highlight: Ljus skugga från min namnlösa 88-palett.
I globlinjen: Nougat från Färg.
Över hela locket: Crushed Metallic Pigment Dark Moon från MAC.
Dutt i inre vrån: Wedding från MAD.
Eyeliner: Master Drama Kohl Liner Charcoal Grey från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 


 
Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Studio Fix Fluid NC 15 från MAC.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.
Shading: Dream Sunglow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Wet n Wild Fergie Centerstage Collection, Rosé Champagne Glow.
 
 
 
Läppenna: 540 Hollywood Red från Maybelline.
Läppstift: 536 Empire Red och i mitten av läppen nr 52 från Nouba.
 
 

 
 
 
Det var alles... annars så har det varit en vanlig dag, inget större ståhej på jobbet, ganska lugnt och stilla. Mitt öga håller på att döda mig... svider, brinner och krampar, kunde knappt fota i morse för blixten gör att tårarna börjar srömma. Får nog gå till en annan läkare och få en second opinion, måste bara få arslet ur...
 

Till dess... sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...