04 februari 2014

Carnivale

Jaha, upp och hoppa i dag igen. Kursdag nummer två... detta är min åttonde arbetsdag i rad, om man nu räknar kurs som arbete. Men det tycker jag... det är ju för jobbets räkning, och upp och hoppa som vanligt. Jag känner mig i alla fall fullständigt mör och trött. Igår hade jag egentligen ledig dag enligt schema, men har fått byta den till imorgon, eftersom kursen  började igår... såå äntligen sovmorgon i morgon. Nåväl,  sminket idag blev blått.
 
 

 
Bilderna gör inte detta rättvisa, IRL så är det mörkare och intensivare. Men i alla fall...
 
Primer: Eye Shadow Primer från Lumene. Min favorit... slår alla märkesprimers i alla lägen.
Highlight: Reflets Blues från Peggy Sage.
I globlinjen:  Nougat från Färg.
Mitt på locket: m/s Bubble från Make Up Store.
Yttre vrån: Carnivale från Taylor Made Cosmetics. En liten dutt av Polution från MUS precis i yttre v:et.
Under ögat: penna 6 Ocean från Viva la Diva med Carnivale ovanpå.
Eyeliner: gel liner Black från Make Up Store.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 
 


 
Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: ExpertWear 67 Pinky Gold från Maybelline.
 

 
Läppstift: 715 Choco Cream från Maybelline.
Läppglans: Cyclamen från Face.
 



Ååå nu e jag så trött , så nu  stuuupar jag i säng!

Puss och kram alla!

Inga kommentarer:

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Jag fick för mig att jag skulle spela in videos där jag använder paletter från Nomad. Tänkte att jag gör två looker med varje palett. Har ju...