23 november 2013

Sephora

Halloj alla, jag fortsätter min rad av inlägg. I torsdags hade jag en ledig dag och velade tills långt in på eftermiddagen om jag skulle sminka mig eller inte, till slut gick jag i alla fall och gjorde en enklare sminkning. 
 
 

 
Samtliga skuggor kommer från en palett jag köpt för länge sedan hos Sephora. Ljus vitrosa highlight, ljus grålila i globlinjen och en mörkare grålila över rörliga delen av locket.
Eyeliner: Fancy Violet från Sephora.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 

 
Läppglans: Cremesheen lippglass Fashion Scoop från MAC.
 

 
Rouge: Secret Rose från Nivea.


Tja, lite blekt och tråkigt... men det fick väl duga när man ändå bara skrotar omkring hemmavid.


Todeloo!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...