27 augusti 2013

Ni har sett det förut...

Tja detta är ju inget nytt, ni har sett det åtskilliga gånger förut och ni kommer förmodligen få se det igen. Mina svarta sotningar... Mina, jag-har-bråttom-sminkning, eller jag-har-ingen-fantasi-sminkning. Idag var det nog fantasin snarare än brist på tid som gjorde att det blev en sotning igen... snyggt i och för sig. Tycker iallafall jag.
 
 

 
Tja inget konstigt... skuggan är m/s Polution från Make Up Store.


 
Lite eyeliner, kajal och mascara också förstås. Och ett rouge från Nouba.

 
Läppenna Cranberry från Isadora och läppstift Star Lips LS05 (ett sånt där tjugokronors ICA-läppstift, sitter superbra och luktar gott.)

 
 
Favorit i repris alltså ;-).
 
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...