26 augusti 2013

Leading Lady - Essie

Sista inlägget idag. Ett lack jag nyss köpte i en sån realåda på Åhléns, 40 kr. Essie ligger normalt på ca 150 kr, så 40 är ju helt okej. Fanns inte många färger att välja på men jag ryckte åt mig detta röda, fullspäckat med glitter.
 
 

 
Som vanligt är jag urusel på att fånga glitter/skimmer och alla tjusiga effekter i lacken med kameran. Men det glittrar superfint i solen.



 
Det blir en aningens knottrigt på nageln av glittret, men efter att jag fotat drog jag på ytterligare ett lager av överlack och då blev det bättre med knottret, och dessutom mycket blankare.
 
 
För övrigt så märker jag att det är många som tassar omkring här på bloggen... vore trevligt om någon lämnade en kommentar... behöver bara säga hej hej....
 
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...