15 september 2012

Svart/blått

Efter tredje inlägget i rad, inser jag, att jag fantasilöst nog gjort svart/färg sminkningar tre dar i rad... alltså en färg på locket och svart i yttre vrån... tänkte inte på det förrän jag sitter här och lägger upp allt på bloggen. Hmm, brist på fantasi den här veckan kanske... turkost/svart, grönt/svart och nu blått/svart... ja, ja ni får väl stå ut...
 
 

 
Bas för skuggorna: paint pot Painterly från MAC.
Highlight: Pearl från TMM.
Över rörliga delen av locket: den blå delen av Noubas Double Bubble nr 57.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Under ögat: Eye/lipliner Me Now nr 008 (blå) med blå skuggan ovanpå i inre vrån, Carbon ovanpå i den yttre vrån.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Black från Maybelline.
Eyeliner: samma som kajalen.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Studio Foundation Beige från MUS.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Gentle Mineralize Blush från MAC.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
 
Läppglans: Houston Minty Lip Gloss från E.l.f.



Detta var jag igår... nu har ni fått skåpmat från veckan som varit... idag lördag har jag gått här och skrotat hela dan. Vaknade med värsta pannknacket. Inte konstigt i och för sig för jag hade sovit i nästan tolv timmar, sååå himla trött. Inte piffat mig alls idag, mysbrallor, oduschad, håret på ände och inget smink. Skönt det med...

Får se om jag rycker upp mig i morgon och bjuder er på nåt här på bloggen kanske... annars så önskar jag er alla en superskön lördagskväll!

Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...