27 augusti 2012

Nytt inköp

Hej igen alla! Blev lite tyst från mig ett tag. Jag var som sagt i Uppsala hos min bror och träffade han och hans familj plus mina egna barn så klart. Sen for jag runt i Sthlm och hälsade på lite kompisar innan jag drog mig neråt Småland igen. Nu är jag här, sista veckan på semestern... ensam hemma på dagarna och har inget särskilt för mig. Himla skönt faktiskt.
 
 
Nåja, det var länge sedan jag visade några nyinköp. Kan bero på att jag knappt gjort några kanske... Min ekonomi är lite skral nu för tiden, men jag fick iallafall för mig att jag skulle ropa hem den här paletten från Tradera för några veckor sedan. Den kostade mig 49:- plus 51:- i frakt, alltså på pricken 100 kr. Det tyckte jag att jag kunde leva med. Det tog nästan en månad för den att komma fram till mig från Hong Kong.

 
 
 


Jag har inte provat den ännu mer än på handen, men den verkar vara likvärdig i kvalitén som paletterna från Coastal Scents. Finns ingen logga på asken av nåt slag, den är helt svart. Men säljaren hette GadgetBay har jag för mig.




Den är helt i neutrala/nude färger plus lite grå/svart/silvrig färgskala. Inte egentligen en palett som man kan förvänta sig att jag skulle beställa. Ni vet ju hur mycket jag gillar knalliga kalla färger. Men jag tänkte att det kunde vara bra att äga en sån här palett med, alltid bra att ha. Om inte annat om man ska sminka andra, alla vill ju inte vara knallila menar jag ;-) .

Ha det gott så länge!



Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...