07 augusti 2012

Hej alla!

Här kommer ett litet och anspråkslöst litet inlägg från mig, jag har inte gjort något på månader. Få bilder, blev inte nöjd men ville ändå lägga upp något i ett försök att komma igång. Gjorde en snabb sminkning på eftermiddagen.  Har precis påbörjat fyra veckors semester och hoppas kunna ägna mig lite mer åt bloggen än vad jag gjort på länge.



Blev en enkel sminkning, inget avancerat. Har använt skuggor från Make Up Store.



Bas för skuggorna: cover stick från Maybelline.
Inre vrån: c/s Mirage från MUS.
Mitt på locket: e/d Dino från MUS.
Yttre vrån: e/d Empire från MUS.
Globlinjen: e/d Perfect från MUS.
Highlight: e/d Lollipop från MUS.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Mascara: The Colossal från Maybelline.
Kajal: Gel Liner från Maybelline.




Primer: The Smoother från Maybelline.
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Milk från Make Up Store.
Rouge: Vintage Grape från MAC.


Det var allt från mig idag... jag lovar att återkomma så snart jag kan, just nu har jag min yngsta dotter här från Stockholm och jag och sambon har våra två enda veckors semester tillsammans så jag hoppas kunna ha lite tid till bloggen och komma igång igen.

Ha det gott så länge så hörs vi snart igen!

Sminka lugnt!


2 kommentarer:

roxcat sa...

Fin sminkning, kul att se lite nytt från dig igen =)

marinamake sa...

Tack, va snällt!

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...