07 februari 2012

Jag har en ny kärlek...

Joo de är sant, jag har en ny kärlek... detta var kärlek vid första ögonkastet, totalt habegär, bara måste ha, kan inte leva utan!

Nejdå jag har inte bytt ut kärleken i Småland, honom har jag kvar, jag bor ju här till och med numera. Men man kan ju ha många andra små kärlekar här i livet... det här är en av dom...






Hur sött är inte detta på en skala.... ett mineralrouge från MAC, Sakura, som jag bara råkade på att snubbla över, det sista de hade kvar på Åhléns City från någon kollektion som jag inte kommer ihåg vad den hette. Det var bara att slå till!


Detta var för säkert ett halvårsedan, så det är ju inte nytt längre. Bilderna har legat i datorn sedan i somras. Men jag gillar det ju fortfarande! När jag såg det på Åhléns tycket jag först att det var en väldigt skum färg för att vara ett rouge, så väldigt lila. Tänkte att det måste ju se ut som om man håller på att kallna. Men, det gör det inte och den rosa färgen från det lilla hjärtat blandar sig fint med den lila och så blir det en superfin färg för kinderna!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Emma P sa...

Det är jättesött! Jag har det som är mer persikorosa, gillar det också väldigt mycket:)

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...