29 juli 2011

Viva la Diva

Så klart var jag tvungen att testa paletten från Viva la Diva som jag köpte igår. Jag och brunt har aldrig varit kompisar, så jag bestämde mig för att börja testa den bruna färgskalan, bara för att ha det gjort liksom... inte superpigmenterade direkt, men helt okej till vardags. Jag gillar deras singelskuggor bättre.









Bas för skuggorna: Eyefix från Face.

Skuggor: från Viva la Divas palett, samtliga färger från den vänstraste raden...




Eyeliner: Liner Express Brown från Maybelline.

Under ögat: penna Dark Chocolate med den mörkaste skuggan ovanpå.

Kajal: Gel eyeliner 24H från Maybelline.

Mascara: från Mary Kay.





Bas: Ivory 204 från Mary Kay.

Puder: Milk från Make Up Store.

Rouge: Noubas Blush on Bubble nr 122.

Bronser: Earth Powder nr 3 från Nouba.





Läppglans: IsaDora nr 68 Reflecting Gold.






Min bruna tråkiga dag, tja inte dagen.... sminket ;-)


Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...