05 juli 2011

Coastal Scent, MAC och Barry M

Dags att ta sig i kragen när det gäller bloggen igen, det är visst inte meningen att jag ska lyckas hålla igång den... bara en massa krångel hela tiden. Well, viruset är borta och kameran är återbördad så nu har jag inget att skylla på iallafall.

Har ni möjligen börjat semestra lite? Själv jobbar jag även nästa vecka men sen tänker jag lata mig i fyra veckor!

Vad gäller sminket så har jag inte fotat och samlat på hög den här gången när datorn legat nere... så här kommer faktiskt dagens... en grön variant.




Bas för skuggorna: Shimmering lip & eyecrayon nr 8 från Barry M och över rörliga delen av locket och Highlighter Mystic från Face under ögonbrynet.
Highlight: Nr 8 Glitter Dust från Barry M.
Inre vrån och mitt på locket: båda färgerna från CS 88 ultra shimmer eye shadow palette.
Yttre vrån: MAC pigment Teal.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Under ögat: Perfect Contour kajal nr 54 Indigo från IsaDora, med Teal ovanpå.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H Intense Black från Maybelline. Prova den som kajal.... funkar superbra!
Mascara: Mary Kay.





Primer: Crystal Radiance primer från Lumene.

Bas: Affinitone 09 Opal Rose från Maybelline.

Puder: Milk från MUS.

Bronser: Dream Sunglow 03 Bronze från Maybelline.

Rouge: Wonder Blush Goddess från MUS.






Läppenna: 540 Hollywood Red från Maybelline.

Läppstift: Color Sensational 190 Atomic Pink.




De va de hele!



Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...