28 juli 2010



Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: July från Makeupcosmetics.
Inre vrån: Hot Stuff från MAD.
Mitt på locket: Pizzazz från MAD.
Yttre vrån: m/s Flamenco från MUS.
Under ögat: penna från MUS, Violet Storm med Flamenco ovanpå.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Mascara: Stiletto från Maybelline.


Bas: Pure.Liquid Mineral Foundation från Maybelline.
Puder: Loose Powder nr 2 från Face.
Rouge: Two Virtues från MAC.
Solpuder: Dream Sun Glow 03 Bronze från Maybelline.



Läppenna: Artmatic, Burnt Cherry.
Läppstift: 140 från Barry M.


Det var jag idag det... inte varje dag jag levererar nåt färskt nu för tiden, ha ha.
I förmiddags roade jag mig med att försöka få fart på mitt liv som det var innan barn och allt... nämligen jogga lite, herrejösses flåset är någonstans under skosulorna... förr sprang jag mycket, ett antal pass i veckan kunde det bli, nåja jag tänkte att jag kunde vara ute en par gånger i veckan iallafall. Har letat efter ett spår som jag visste skulle finnas här i närheten, och nu har jag äntligen hittat det, så nu ska det bli andra bullar av... om jag skriver det här så är jag ju tvungen att leva upp till det eller hur, så att jag inte fastnar i soffan menar jag. Nåja det tog en lååång stund innan jag lugnat ner mig efter min runda och fått min ansiktsfärg att gå från högröd till någorlunda normal så att jag kunde sminka mig.
Ses imorrn, sminka lugnt!

3 kommentarer:

CC sa...

Kul att du är tillbaka Marina!

Emma P sa...

Du är toppenfin! Verkligen kul att du är igång igen:)

marinamake sa...

CC! Tack snälla, kul att se dig här!

Emma P! Tack! Japp nu är det tuta och köra som gäller!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...