01 november 2009

Oktoberkavalkad - munnar

Här kommer en munkavalkad igen... jag tycker det är lite roligt att inte bara visa ögonsmink så jag tutar på. När jag påbörjade den här kavalkaden i början av månaden fick jag för mig att jag bara skulle använda läppstift i en hel månad. Inga läppglans... så jag har gnetat på med stiften. Det finns så många som är rädda för att använda läppstift, det är synd tycker jag, när det finns så otroligt många läckra färger. Det blir ju också lite mera stuns i det hela med läppstift i jämförelse med läppglans! Och nej, det blir inte en kavalkad med bara läppglans nästa månad, det blir alldeles för tråkigt!


1. 2. 3.
Berry, MUS. Petal Shine, Cover Girl. Nr 110, gli Amati.
04.05.06.
Only A Rose, MUS. Iced Plum, Cover Girl. Black Orchid, MUS.
07.08.09.
Merry Go Red, Milani. Nouba, nummerlös. Rhum Cake, Maybelline.
10.11. 12.
Mauve Fascinant, Yves Rocher. Beige Glace 02, Maybelline. Profound, Face.
13.14.15.
African Violet, Max Factor. Gladiolus, IsaDora. Festival, MUS.
16.17. 18.
Atomic Pink, Maybelline. Soft Spoken Mauve, Max Factor. Magic Mauve, Maybelline.
19. 20. 21.
Penna Magenta, MAC. Galactic Mauve, Maybelline. Sangria Kick, Maybelline.
22.
402, Black Onyx.

2 kommentarer:

Unknown sa...

När jag känner mig redo ska jag köpa Profound från FACE, det var dösnyggt!

marinamake sa...

FizzIvy! Japp, den är himla snygg! Hoppas den fortfarande finns kvar om du är intresserad, det var ett tag sen jag köpte den.

Oceanic Palette - Ace Beauté

Den här paletten har jag spanat in i många år. Har alltid velat ha den men fraktkostnader från det här företaget är svindyr. Och på det komm...