25 september 2009

Sminkjobb i morgon

Nähä jag hann inte med några bilder ikväll... det dök upp en massa annat. I morgonbitti ska jag upp en sisådär kvart över fem eller nåt sånt... ska infinna mig på St Eriksgatan senast klockan åtta. Där träffar jag ett produktionsteam från Baluba (Peter Sethmans, stavning?, tvproduktionsbolag), ska åka med dem till Rimbo och sminka ett avsnitt för nåt program de håller på att spela in. Är visst nån parodi på CSI, det blir visst mycket lik och blodsminkningar. Jag ska assistera deras huvudmakeupartist. Ska bli superkul. Ska försöka fota lite själv, men jag vet ju inte om jag får tillåtelse att lägga ut det här på bloggen... återstår att se.

Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...