22 augusti 2009

Kaninen Moa

Jag beställde tre stycken pigment från Sanna som driver Britebird.se de landade i min brevlåda med den snabbaste leverans jag någonsin varit med om tror jag. Bla beställde jag ju pigmentet Moa, särskilt dedikerat till Sannas kanin Moa. Det är nog den av de tre jag beställde som jag gillar bäst, mest tryck i den här kändes det som. Ett svart pigment med guldigt skimmer, verkligen läcker!




Bas för skuggorna: First Base från Too Faced.
Highlight: Vanilla Sky från TINte.
Över rörliga delen av locket: m/s Famous från MUS.
I globlinjen och upp över brynbenet: Moa från Britebird.
Under ögat: Penna Remember the Times från MUS med Moa ovanpå.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Eyeliner: glittereyeliner Black Gold från MUS.
Mascara: Telescopic Explosion Mascara från Loreal.



Primer: kommer inte ihåg, möjligen Crystal Radiance Primer från Lumene.
Bas: Mineral Loose Powder Foundation från Maybelline.
Puder: Loose Powder nr 2 från Face.
Rouge: hmmm tror det var en obruten testerförpackning jag fått från jobbet med nån utgången färg... Maybelline alltså.
Bronzing: Noubas Earth Powder nr 52.


Läppenna: 53w Cranberry från IsaDora.
Läppglans: nummret har trillat bort, men det är en mörkt vinröd Millebaci från Nouba, ni vet en sån där longlasting.
Highlight: Lip glisser Perl från Kryolan.



De va de hele... en typisk marinamake tror jag visst.... va ovanligt!
Sminka lugnt!

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Visst är Moa läcker! Du är också läcker, så klart! ;D

Fru Choklad sa...

Snygg sminkning. Nu har jag läst väldigt mycket om de där skuggorna. Jag får nog beställa lite jag med.

marinamake sa...

Sminkan! He he ja men tack ska du ha va gullig du är... joo Moa e läcker, måste testa och göra en sotning med den nån dag.

Fru Choklad! Tack! Du borde testa! jag tycker de verkar helt okej, och fler med mig om jag förstått det rätt. Är defenitivt sugen på att testa flera färger!

CC sa...

Läckra färger på skuggorna! Men pigment asch, orkar inte med sådana haha.

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...