17 augusti 2009

Jädrans skit!

ÅÅÅÅ vad jag blir besviken!!! Jag var just inne på Nailshop.se, hade fått ett nyhetsmail från dom och satt och läste lite.

Gissa om jag blev besviken när det stod en notis om att Beautymässan i Kista är inställd i år av mässarrangörerna..... Why?? Den är tydligen superefterfrågad... jag fattar ingenting! Vi får se om den återkommer år 2010 stod det. Jag skulle kunna skriva MÅNGA fula ord, så besviken är jag, jag har sett fram emot den heeela sommaren och verkligen laddad för att shoppa loss lite!

CRAP!

5 kommentarer:

CC sa...

Asch vad trist! även om jag ju ändå inte hade varit hemma då..
Jag funderar på att åka på IMATS i London i januari...(stor makeupmässa)

Lina sa...

Jag håller med dig, hade också sett fram emot Beauty mässan...
Funderar faktiskt också på att försöka ta mig iväg på IMATS i London, skulle vara kul. Enda som saknas är heltidsjobebt för att ha råd....

marinamake sa...

CC! Hm har aldrig hört talas om IMATS (är jag helt obildad eller...) men det låter ju väldigt intressant!

Lina! Japp, samma här, bara heltidsjobbet som saknas! Och det faktum att jag inte varit utomlands på typ 17-18 år och det lär väl dröja lika länge ytterligare innan jag tar mig någonstans :-(!

CC sa...

IMATS: kolla www.makeupartistshow.net

marinamake sa...

CC! Ska absolut göra det!

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...