03 oktober 2024

Your Outa This World Eyeshadow Palette - Makeup By Lisa

Ytterligare en palette som jag fått av Steph. Jag älskar ju lila men de här var inte lätt att jobba med. Lite fläckigt och flammigt blev det och jag hade svårt att få den i yttre vrån att fästa. Vet inte om det är handhavande fel eller om skuggorna är gamla eller nåt annat. Lila skuggor är ju dessutom kända för att vara notoriskt svåra att framställa. Det är ofta som de inte funkar så bra. Men ja ja, jag fick väl till det någorlunda till slut.




Your Outa This World Eyeshadow Palette från Makeup By Lisa.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan, skuggorna har inga namn.
Highlight i inre vrån: Multichrome Pressed Highlighter Dimension från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Nr 04 från Beauty Moon Cosmetics.



Primer:  Base Glow Illuminating Primer från 17.
Bas: Skin Silk Luminous Serum Foundation F3 från Makeup Revolution.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Multichrome Pressed Highlighter Dimension från Arttitude Cosmetics.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marsmallow Truffle Blush Palette.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Beauty Moon Cosmetics

Fick bli en salig soppa från tre av mina paletter från Beauty Moon Cosmetics i morse. Galet fina paletter. En av mina favorit "brands&q...