20 oktober 2024

The Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Har inte blivit mycket till smink i helgen. Men jag skyndade mig att göra en snabb look idag på sena eftermiddagen. Slängde på det här sminket snabbt och sen åkte det av på direkten för gubben och jag skulle basta. 

Hur som helst så hade jag seet en reel på insta där en tjej jag följer gjorde den här looken med den här paletten och det var så himla fint på henne. Jag bestämde mig för att testa göra samma sak. Det gick väl så där, men hon är väl sisådär 35 år yngre än mig så det går väl inte riktigt att jämföra. 




The Abscission Palette från Arttitude Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
 New Beginnings
Dead Weight
Fall
Maple
Senescence
Crisp
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva La Diva.





Läppstift: Glitz  Stick Topaz från 183 Days by trend IT UP.



Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer och highlight: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: Posh från Make Up Store.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wildlife - Nubar

I dagens sminklook försökte jag matcha det här nagellacket. Grönt med rosa skift. Hittade en skugga i Nomad Cosmetics Monteverde palett. Fin...