16 september 2024

Venus XL Palette - Lime Crime

Så har jag kommit ifatt med mina inlägg och är nu inne på lördagens sminkning. Vi har ju haft besök från Italien i helgen och i går söndag åkte vi in till Stockholm och promenerade runt i flera timmar. Gamla Stan, Skeppsbron och lite överallt. Lunch och fika.  Orkade inte göra någon jättesminkning innan vi åket, men nåt litet i allafall.

Använde en av alla de paletter jag fick från Steph.




Venus XL Palette från Lime Crime.






Primer: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen upp mot brynbenet: Fresca.
Yttre vrån: Boticelli.
Över rörliga delenav ögonlocket: Ethereal.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: pressad skugga längs franskanten, Carbon från MAC.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Gloss Lips Vide från Make Up Store.



Primer: Halo Glow Liquid Filter från Elf Cosmetics.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Glow + Define Bronzer från 17.
Blush: från BH Cosmetics Chocolate Marshmallow Truffle Blush Palette.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Hith Tide Palette - Colourpop

Gårdagens look. Jag spelade in veckans Throwback Thursday video. Tog fram en av mina paletter från Colourpop. Har en hel hög av dessa 9-pan ...