17 april 2024

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner sitta ner och spela in veckans Throwback Thursday video. Sagt och gjort. Använde en äldre palett från ABH. Så video på denna look kommer i morgonbitti.




The Amrezy Palette från Anastasia Beverly Hills.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: OG och Semsa.
Yttre vrån: Yugo.
Mitt på ögonlocket: Rezy.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Cupcake.
Under ögat: Leo.
Highlight i inre vrån: Barb.
Eyeliner: Cake It! Liner Electrify från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Glacé Lip Gloss Les Fêtes från Nomad Cosmetics.



Primer: Clean Id Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Rose Gold från Kicks.
Blush: Liquid Blush 02 från Beauty Moon Cosmetics.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...