07 april 2024

Oden's Eye Cosmetics

I eftermiddags hade jag ett videosamtal med Steph. Det var ett tag sedan så det var så roligt att prata lite igen... och göra en look så klart. Jag flippade ut lite och gjorde en look som är lite mer än vad jag brukar göra... blev inte nöjd, som vanligt.

Använde tre av mina paletter från Oden's Eye.



Trick or Treat Palette, Little Ghost Palette samt Hela Palette från Oden's Eye Cosmetics x Angelica Nyqvist.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från Trick or Treat paletten.
Mummy's Curse
Witches Brew
Skuggor från Little Ghost paletten.
Banana Taffy
Haunted House
Magical
Skuggor från Hela paletten.
Fluorescence
Venom
Eyeliner samt linje längs globlinjen: Cake It! Liners in Trust, Strength, Joy, Courage och Serenity.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Inferno från Arttitude Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos,
Blush: Liquid Blush 04 från Saints Angels Sinners.



 Så var helgen slut... jädra skit. Det går så himla fort. Så, nu väntar jobbarvecka igen. Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...