15 april 2024

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka med möten på datorn varje morgon innan öppning. Jag gillar't inte... 

Blev i alla fall ett par paletter från Juvia's i morse. Från den bruna paletten har jag bara använt en skugga för att kunna få lite djup i yttre vrån.




The Blushed Rose Palette och The Chocolates Palette båda från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletterna ovan, skuggorna har inga namn.
Highlight i inre vrån: Light Loving Illuminator Leading Lady från Mii Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Nr 38 från Saints Angels Sinners.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Light Loving Illuminator Leading Lady från Mii Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...