27 november 2023

The Secret Sinner Society Palette - Saints Angels Sinners

Ytterligare en av paletterna jag fick från Darcy på Saints Angels Sinners. Den här har jag sparat lite på för att det är en av dem som tilltalar mig mest. Älskar colorstoryn. Tyvärr blev jag inte så nöjd. Skuggorna creasade innan jag ens var färdig med looken och har fortsatt kladda och vara ful hela dan. Tror att det möjligen kan vara basen som ställde till det. 

Annars så har jag ju det där problemet med nästan alla skuggor nu för tiden, oavsett bas. Kan ju vara att man börjar bli så rynkig på ögonlocken.



The Secret Sinner Society Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Guise samt Disquise.
Yttre vrån: Coverup.
Under ögat: Impersonate.
Highlight i inre vrån: Love n Stars från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Mascara: High Key Volume Mascara från Beauty Bay.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquimatte Wine från Certifeye.




Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Flash Nude Foundation från Filorga.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.
Setting spray: Rose Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...