18 maj 2023

A Fairy Tale Palette - Saints Angels Sinners x Faerie Light

Så här kommer look nummer två med paletten som jag fått av Darcy från Saints Angels Sinners. Har filmat även den här looken så den ligger redan uppe på kanalen. Det är sent som attan och jag behöver lägga mig. Så ordar inte mera.




A Fairy Tale Palette från Saints Angels Sinners x Faerie Light.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Fae.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Leo med Pixie ovanpå.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On Top Of  The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Lösögonfransar: okänt märke.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




'

Lipgloss Bratz från Saints Angels Sinners.



Primer: Barekissed Illuminator Monaco från Sleek Makeup.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Roseshock från Kvd Beauty's Metal Chrush Palette.
Blush: Metallic Glow Blush Swag från Sheglam.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...