24 februari 2023

12 Shades Of Pink - Make Up Store

Näemen jag har väl gått omkring som en zombie här idag. Sååå trött och huvudvärken knackar på. Jag for iväg på förmiddan med mamma och handlade, hade lovat att jag skulle följa henne för hon tycker det är jobbigt att köra när det är snö. Vi var inte borta så länge, men när jag kom hem var jag så slut och kände migränen komma krypande. Jag la mig uppepå sängen och somnade som en gråsten. 

Så inte mycket gjort idag inte... men en look, som jag också filmade blev det ändå till slut. Som vanligt.



12 Shades Of Pink från Make Up Store.








Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan, inga namn på skuggorna.
Har också använt Carbon från MAC i yttre vrån.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Glitter mitt på ögonlocket: Glitter-y Eye Quad Rose Bronze.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It Palette.
På vattenlinjen: Solmåne II Gel liner 001 Pitaya från Oden's Eye Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Lip Clay Cactus Flower från Kaleidos Makeup.



Primer: Barekissed Illuminator Monaco från Sleek.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Maxi Matt Face and Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: från Makeup Revolution SophX Highlighter Palette.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...