10 juni 2022

Pearl for June - BH Cosmetics

Jag började sent i morse, skulle inte vara på jobbet förrän klockan ett. Så jag tänkte att jag hade lite tid till att filma en video till min YouTube kanal. Har använt paletten nedan som ingår i BH Cosmetics Birthstone kollektion, en palett för varje månad. Så det är ju juni, dags att filma juni's video alltså. Så jag satte igång glad i hågen... sitter där och babblar när jag upptäcker att kameran har slutat filma. Jag hade nog suttit där i gott och väl tio minuter om inte mer och pratat för mig själv. Jäkla skit. Jag satte igång kameran igen så vi får väl se om jag kan klippa ihop bitarna till nåt som är vettigt att titta på.




Pearl for June Palette - BH Cosmetics






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Sensitive.
Yttre vrån: Popular.
Mitt på ögonlocket: Bossy.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Silly.
Highlight i inre vrån: Pearl.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Spontaneous.
Eyeliner: Happy Hipo Eyeliner från Metamorphosis.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Pure Color Envy 370 Carnal från Estée Lauder.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Charisma Contour Palette Warm and Medium från Kaleidos Makeup.
Highlight: Ciaté London Jessica Rabbit Collection Highlighter Roger, Darling!
Blush: från BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.
Setting Spray: Shake and Glow Luminous Setting Spray.



 I morgon får jag sluta lite tidigare, nu är jag ju på 25% sjukskrivning så jag slutar fyra både imorgon och på söndag. Ska bli så jäkla skönt.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...