13 maj 2022

The Earthy Palette - BeautyBay

Så har jag jobbat min första stängningskväll sedan i påskas. Gör inte det ofta nu för tiden, typ en kväll var fjärde vecka så jag ska absolut inte klaga. Jag är tröttare än tåget dock, mitt lilla försök till motion igår känns i hela kroppen. Så jag har kämpat mig igenom den här arbetsdagen. 

Jag började ju inte förrän tolv idag så det var ju skönt. Då hann jag ju faktiskt filma en video till min YT kanal. Har använt Earthy paletten ytterligare en gång. Så den här looken kommer upp på kanalen endera dagen.





The Earthy Palette - BeautyBay.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Skuggor från Earthy paletten: 
Längs brynbenet ovan globlinjen: Squash.
I globlinjen: Baked.
Yttre vrån: Brick samt en dutt Carbon från MAC.
Över rörliga delen av ögonlocket: Palm samt glitter Blue Moon från Make Up Store. 
Under ögat: Heat.
Highlight i inre vrån: Space Age Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: All In One Volume & Length Mascara från Sheglam.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Perfect Moisture Lipstick 300 Glitzy Rose från IsaDora.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup. 
Blush: Skin Glazing Adults Only från Nabla.
Setting Spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...