20 maj 2022

The Berries Palette - Beauty Bay

Okej, så nu är det ingen ordning alls på mina inlägg. Kommer inte i samma ordning som jag gjort sminkningarna. Den här looken är från idag, men det är look nummer två. Den här looken har jag också filmat. Finns en anledning till det. Den här gruppen som jag är med i på Insta, chatgrupp med tjejer från hela världen. En av tjejerna fyller år idag. Hon heter Eva och bor i Spanien. Vi har alla skickat henne ett gratulationskort och någon tror jag till och med har skickat presenter. Smink får man väl anta. Hur som helst så bestämde sig tjejen som har Live gruppen att göra en live och använda bara rosa smink (som jag antar att Eva gillar) och vi alla har gjort en rosa sminkning som vi lagt upp på insta och taggat henne i. Jag filmade dessutom min look så hon får se den när jag gör den. Såå jäkla roligt. Hon visste inget om liven som var idag, och blev glatt överraskad. 

Så här kommer mitt rosa bidrag.




The Berries Palette - Beauty Bay






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Bubblegum.
I globlinjen: Claret.
Yttre vrån: Journal.
Mitt på ögonlocket: Soda.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Cloud.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Confetti från With Love Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Roseshock från Kvd Beauty's Metal Crush Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Vivid Lip Paint Just What I Wanted från Give Me Glow Cosmetics.


'

Primer: Prime and Finde Pore Refining Anti Shine Primer Keep Me Matte från Catrice.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Roseshock från Kvd Beauty's Metal Crush Palette.
Blush: Wonder Blush Goddess från Make Up Store.



 Ses snart!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...