17 mars 2022

Poison Apple Palette - Unearthly Cosmetics

Så min tredje look med Poison Apple paletten. Har gjort två grönaktiga så nu fick det bli mer åt det röda hållet. Var uppe tidigt i morse, kan fanken inte sova på morgnarna längre. Inte likt mig alls, jag som alltid varit en sjusovare. Men hur som helst, hann göra en look och var klar tidigt på förmiddan så jag har hunnnit lite annat här hemma idag också. Känner dock att jag blir lite slut när jag försöker göra saker, trött, matt och svettig. Hostar gör jag heeela tiden.

Men ja ja, det var ändå skönt att få lite gjort.





Poison Apple Palette - Unearthly Cosmetics






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.2.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Golden.
Yttre vrån: Empire.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Red Delicious.
Under ögat: Fresh Pick.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos.
Eyeliner: Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Suede Cream Lipstick Vintage från NYX Cosmetics.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Space Age Highlighter Solar Sailor från Kaleidos Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...