27 oktober 2021

The Giant Wolves Palette - Oden's Eye x Annette

Så dagens look då, igen har jag använt en av Oden's Eye nya paletter. The Giant Wolves Palette. Så jäkla fin. Jag har haft en riktigt tröttdag. Var uppe strax efter fem i morse för jag hade tid hos sjukgymnasten innan jobbet i morse. Vi gick igenom lite övningar jag ska göra för axlarna med ett sånt där gummiband. Det är i princip samma rörelser som jag gör på maskinerna på gymmet. 

Nåja dagens look kommer här.






Bas för skuggorna: Neutal Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från the Giant Wolves Palette.
Howling
Cosmos
Sköll
 Hati
Annihilation
Eternal
Highlight i inre vrån: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glitter Storm Lipstick från Elektra från Ciaté London.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Highlighter Crystals Rose Quartz från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: Sin från Nars.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Tidigt morgon, så nu är det rejält grusigt under ögonlocken. Dags att nana... ses i morrn!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...