22 april 2021

The Norn's Palette & The Urd Mini Eyeshadow Palette - Odens Eye Cosmetics

Två looker idag igen. Jag möglade fullständigt på vädret när jag kom upp i morse. F...ing j..vla snö! Orkar inge mera! Dessutom har jag varit helt billös idag, så jag kunde inte ta mig någonstans, och jag tänkter då inte gå ner till ICA i det här jäkla snöblasket. Gubben har ju så klart sin bil till jobbet, det går inga kommunala medel till där han jobbar. Dottern har sin bil på verkstan så hon var tvungen att ta min bil. Så jag stängde in mig i källaren och där har jag suttit idag, i flera timmar. Smink, smink, smink,

Fick bli nya paletterna från Odens Eye idag igen. 



The Norn's Palette och The Urd Mini Eyeshadow Palette båda från Odens Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Nostalgia från the Urd Palette.
I globlinjen: Past från the Urd Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Hallucination från the Norn's Palette.
Highlight i inre vrån: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moonchild Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Arctic Holiday Matte Lipstick 07 från Kiko Milano.



Primer: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days be trend IT UP:
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Lucky Clover från Anastrasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Mineralrouge Coral från Annabelle Minerals.



Så kommer ytterligare en look strax.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...