20 april 2021

Norn Eyeshadow Palette - Odens Eye

Så har den äntligen kommit, min beställning från Oden's Eye. Jag trodde ju i min enfald att ordern skickades från Sverige eftersom det är ett svenskt märke. Men nej, när det dröjde med leveransen började jag forska lite och det tillverkas ju i Kina och jag tror att leveransen har skickats därifrån. Nåja, du är den här mina paletter från the Norn's Collection. Finns fler saker i den här kollektionen men detta fick räcka för nu. Fick också fel färg på läppstiftet. Så jag måste kontakta dem om det. 



Norn's Eyeshadow Palette
Urd Mini Eyeshadow Palette
Skuld Mini Eyeshadow Palette
Verdandi Mini Eyeshadow Palette



Norn Eyeshadow Palette

Otroligt fina och lite annorlunda skuggor. Hade fullt sjå att välja, hade velat smeta på allihopa på en gång. Så fler looks kommer så klart, men måste ju också testa minipaletterna.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från ovanstående palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Dazed.
I globlinjen: Outsider.
I yttre och inre vrån: Outsider och Colourful Black.
Mitt på ögonlocket: Self.
Highlight i inre vrån: Emerald från Kvd Beauty Alchemist Palette.
Eyeliner: AMC Eyeliner Gel 87 från Inglot.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eye från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Melted matte Lipstick Unicorn från Too Faced.



Bas: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Space Baby.
Blush: Tutti Fruti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.



Har inte gjort många knop alls idag. Såå jäkla trött. Vaknade strax innan sex i morse av att det kliade som attan på ena vristen, var tvungen att kliva upp ocjh smörja på sån där bedövningssalva för att kunna somna om. Jag har myggbett över allt på underbenen... fattar inte hur jag fått dem, för jag har bara använt långa byxor än så länge när vi varit ute. Efter det hade jag svårt att somna om, ungarna var uppe och gjorde sig i ordning, smällde i ytterdörren flera gånger och vår toadörr är lite skramlig... suck, till slut gav jag upp och klev upp. Var ute i trädgården i mindre än två timmar och jag blev helt knäckt, ryggen packade ihop och jag hade inga krafter alls. Skulle bara rensa upp grönsakslandet från förra sommaren, inget stort jobb alls, men det räckte. Gick in och lagade middagsmaten och tog en dusch, sen var det slut för idag. Nu sitter jag är och fryser som en tok, ulltofflorna på, tjock kofta och ullfilt över hela mig. Börjar bli less på det här.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...