23 april 2021

Head In The Clouds Palette - Made By Mitchell

Återigen har jag gjort två looker idag. Jag kan säga att mina ögon gillar det inte. Svider rinner och blir allmänt känsliga. Känns som jag har skavsår i yttre ögonvråna. Jag snurrade på det där hjulet igen, men fick en så tråkig palett att jag bestämde att använda den här nedan först och sen göra en till med den jag snurrade fram. Kommer en till alltså.

Men först nedanstående, the Head In The Clouds Palette från Made By Mitchell.









Bas för skuggorna: Eyeprimer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från Made By Mitchell's Palette Head In The Clouds.
ufhoe
mmmmarmalade
nyt nympho
golden hour
purpse caicos
midnight
twinkul
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Emerald från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Eyeliner: AMC Eyeliner Gel 87 från Inglot.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Retro Matte Lipstick Flat Out Fabolous från MAC.



Primer: Primed & Peachy Cooling Matte Skin Perfecting Primer från Too Faced.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelaine från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Gammaray från Kvd Beauty's Metal Crush Palette.
Blush: Luxury från Make Up Store.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...