30 april 2021

Coloursplash Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det Valborg då hörrni. Jag vaknade halvsex i morse och hade så ont i ena axeln att jag inte knappt kunde ta mig ur sängen. Jädra skit, nu håller jag på att få en sån där smärtattack igen tänkte jag. Tog ett par värktabletter och gick och lade mig igen. Man blir rätt så nockad av de där tabletterna så när jag vaknade igen vid halvnio var jag som en zombie. Smärtan har lagt sig lite, så det verkar ändå inte utveckla sig till en sån där regelrätt attack, men ont har jag ändå. Man får vara glad för det lilla i dessa dagar.

Så har tagit det väldigt lugnt idag, gubben jobbar ju men kommer snart hem och vi ska väl kanske grilla lite och tända en eld i en av våra vedkorgar som vi har.

Gjorde en sminkning på förmiddagen precis som vanligt. Lite inspirerad av Valborg... eld och vårfärger.



Coloursplash Palette från Artttitude Cosmetics.






Bas för skuggorna: Crease No More! från LH Cosmetics.
Samtliga skuggor från Coloursplash Palette från Arttitude Cosmetics.
Lemon
Tigress
Fire
Lime
Mint
Jungle
Glitter över rörliga delen av ögonlocket:  Neon Green från Make Up Store.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Gleam Sheen från MAC Cosmetics Hyper Real Glow Palette.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Lösögonfransar: Demi Whispies från Ardell.
Mascara: Lashes To Kill No Panda Eyes från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Millebaci Long Lasting Lip Color nr 8 från Nouba.



Primer: Prep + Prime Natural Radiance primer från MAC Cosmetics.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Gleam Sheen från MAC Cosmetics Hyper Real Glow Palette.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 

Ha en skön Valborg och var rädda om varandra!

Kram!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...