25 januari 2021

Juvia's Place

Så här kommer look nummer två från idag. Lite mer wild and crazy än den jag gjorde innan. Använde två av mina paletter från Juvia's Place. Älskar de paletterna och skulle kunna använda dem hela tiden. Men, omväxling förnöjer säger dom ju. Ordar inte så mycket om den här looken, kände för att göra nåt knalligt efter den lite mer stillsamma innan. Har inte mått bra alls idag och känner mig fortfarande konstig nu ikväll så nu ska jag lägga mig.



The Magic Mini och The Warrior III från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Skuggor från The Warrior III Paletten:
Fanti
Kahina
Gola
Maasai
Kongo
Skuggor från The Magic Mini Paletten:
Buso
Yemoja
Highlight i inre vrån: Saphyre från Kvd Vegan Beauty Alchemist Palette.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Amp från Urban Decay.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Retro Matte Liquid Lipcolour Moon Landing från MAC.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Puder: egen blandning.
Contour: Charisma Contour Palette Cool & Light från Kaleidos Makeup.
Bronzer: Mega Glow Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Space Age Highlighter Ray Raider (första versionen) från Kaleidos Makeup.
Blush: Lo-Fi Rose Duo Blusher från Kaleidos Makeup.



 

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...