01 december 2020

It has begun...

... så var det då december. I december gör jag alltid juliga looker. Juliga färger för mig är grönt, rött, guld framför allt. Silver kommer mer till nyår... men kanske smyger in det någonstans också.  Problemet blir att kombinera så få färger och lyckas hitta på kombinationer i så många dagar. Jag har kört med detta i flera år så jag vet att ju närmare jul jag kommer ju mer tryter fantasin och jag vill ge upp. Men hittills har jag hållit i åtminstone fram tom julafton.

Vi får se hur det går i år.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Avo från I Heart Revolution's Avocado Palette.
Yttre och inre vrån: Hass från samma palett som ovan.
Mitt på ögonlocket: Compassion från Kvd Vegan Beauty Vegan Palette.
Under ögat: Blood Sugar från Jeffree Star's Blood Sugar Palette.
Highlight i inre vrån: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Colorsensational 540 Hollywood Red från Maybelline (utgången produkt).
Läppstift: Just Garnet från Wet n Wild (utgången produkt).



Primer: Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Soft Touch Foundation från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.




Ny jullook i morgon!



 

Inga kommentarer:

Her Royal Highness Palette - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Dags att filma den andra paletten jag fick från Saints Angels Sinners. Hon skickade mig ju två och den andra filmade jag med igår.  Her Roya...