28 november 2020

Fredag med MAC

Så blev det äntligen fredag. En, som vanligt, hektiskt fredag på jobbet. Helt galet. Nåja, i morse fick jag för mig att ta fram lite gamla grejor från MAC. Jag köpte en gång i tiden en tom palett som jag sakta fyllde med singel skuggor. Det är den jag använt idag. Åtminstone några av dem.






Lite suddig bild för att se glittret bättre... typ.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under ögat: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
I globlinjen: Plum Dressing från MAC.
Yttre vrån: Shadowy Lady från MAC.
Över rörliga delen av ögonlocket: Stars n Rockets från MAC.
Highlight i inre vrån: Highlighter Rose Gold från Kicks.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Pink Hologram från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Leap Of Delight från MAC.



Jag och min dasslock till glasögon... lila... I löööv it!



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder  Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Rose Gold från Kicks.
Blush: Sin från Nars.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.




Ha en skön fredag alla!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...