24 november 2020

Blue Moon - Colourpop

Trött och oinspirerad var jag i morse. Sover dåligt på nätterna pga mina värkande axlar. Svårt att ligga som jag vill för det gör ont. Tja och inte så sugen på att åka till jobbet. 

Hade lackat naglarna med ett blått lack så det fick styra valet av färger för ögonskuggorna. Har använt en palett från Colourpop, Blue Moon.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från Colourpops Blue Moon Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Moonlite.
I globlinjen: Fine China.
Yttre vrån: Clued In.
Över rörliga delen av ögonlocket: Billie Jean.
Highlight i inre vrån: Lumi.
Eyeliner: (den sämsta jag gjort på länge) Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Lo-Fi Lip Mousse Boom från Urban Decay.



Primer: Pore Filler Primer från NYX Cosmetics.
Bas: BeautyAct Luminous Foundation 04N från Kicks.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Mineralize Skinfinish Barely Dressed från MAC.
 Blush: Sweet Cheeks Glow Red Riot från NYX Cosmetics.




Vi får se vad jag åstadkommer i morgonbitti. Jag vet inte, känner mig inte helt hundra överhuvudtaget. Vet inte om det kommer från axlarna, ständig värk och jag är frussen och känner mig som om jag har feber fast jag inte har det. Jag fryser aldrig... jag är ju i den åldern så att jag har ju mer problem med att ständigt vara för varm... och plötsligt fryser jag hela tiden och känner mig ruggig. Måste vara från axlarna tänker jag. Ja ja det blir väl bra en vacker dag.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...