26 november 2020

Blått med Inglot

Som vanligt halkar jag efter här när jag jobbar sent. Så nu när jag sitter här och kommit hem en aningens tidigare så har jag flera inlägg att lägga upp här. Så detta är gårdagens look, blev en till blå, som i förrgår. Denna blev jag ju lite nöjd med. Pigmentet mitt på ögonlocket är hur snyggt som helst. Har haft det länge. 






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Paint pot Imaginary från MAC.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Yttre vrån samt in över globlinjen: Single Eyeshadow Sailor från Kicks (utgången produkt).
Över rörliga delen av ögonlocket: AMC Pure Pigment 113 från Inglot.
Highlight i inre vrån: Space Age Highligter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anasasia Beverly Hills.





Velvet Matte Lip Pencil Dirty Mind från Nars.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Blush: Bee från The Saharan Blush Vol. II Palette från Juvia's Place.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...