02 oktober 2020

Zephyr och Winter Palette - 50/50 Makeup

Fredagssminket här. Lite silverglittrigt fick det bli. Och lite prickar... Vad gör man inte. Igen har jag använt paletter från 50/50 Makeup. Älskar deras paletter. I morgon släpper de deras The Fall Palette. Kommer absolut beställa den. Då har jag alla fyra. Winter, Summer, Spring och Fall Palette. Plus två andra från deras samling har jag ju också, bla Zephyr som jag använd i dagens look också.

Nåja, som vanligt strulig fredag på jobbet, jobbigaste dagen på hela veckan, men vi tog väl oss igenom det också till slut. Men nu sitter jag här med grusiga ögonlock igen. Typisk fredagskväll.






Bas för skuggorna: Prep+Primer 24Hour Extend Eye Base från MAC samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sand från 50/50 Makeup Zephyr Palette.
I globlinjen: All Thing Nice från 50/50 Makeup Winter Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Frost från The Winter Palette samt Liquid Eye Colour Starscape från HM (glitter).
Yttre vrån: Umbra från Zephyr Paletten.
Prickar längs globlinjen: gjorda av Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Highlight i inre vrån: Highlighter Rose Gold från Kicks.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Be Legendary Lipstick Made It Matte från Smashbox.



Primer: Photo Finish Foundatio Primer från Smashbox.
Bas: Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Highlighter Rose Gold från Kicks.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.




Natti natti!

Inga kommentarer:

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Jag fick för mig att jag skulle spela in videos där jag använder paletter från Nomad. Tänkte att jag gör två looker med varje palett. Har ju...