05 juni 2020

50/50 Makeup

Gårdagens smink. Tog fram två av mina paletter från 50/50 Makeup. De har blivit lite av favoriter för mig. De har också precis kommit ut med en ny palett som jag beställt och väntar på att den ska komma. Ser fram emot det. Den har lite Tropical vibes... 

Detta är inte så tropical dock...









Bas för skuggorna: Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base från MAC.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sand från 50/50 Makeup's Zephyr Palette.
I globlinjen: Santa Baby och Spice från 50/50 Makeup's Winter Palette.
Yttre vrån: Umbra från the Zephyr Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Neve från the Zephyr Palette.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner nr 10 från Nouba.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Perfect Moisture Lipstick 300 Glitzy Rose från IsaDora.



Primer: Bare With Me Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Privelege från Nabla Cosmetics.
Blush: Tutti Frutti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.
Mist: Infallible Fixing Mist från Loreal.




Så i skrivandes stund är det fredagkväll, vet inte om jag kommer hinna lägga upp dagens look. Blir lite eftersläp här... Hoppas ni har det bra alla, för mig väntar jobbarhelg.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...