23 april 2020

Tarte & Fifty/Fifty

Lite teal-färgad sminkning i morse. Jag lackade om naglarna igår och då blev det teal aktig färg, så då fick det bli lite matchning med naglarna. Annars så kände jag mig fantasilös med sminkningen och det pressade glittret från Tarte paletten gjorde att det creasade nästan på direkten. Orkade inte bry mig, det fick bli så idag.






Bas för skuggorna: Shadow Primer Potion från Urban Decay.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Beach Therapy från Tarte Cosmetics High Tides & Good Vibes Palette.
I globlinjen: Surf's Up från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Solstice från Fifty Fifty Makeup's Winter Palette samt en dutt Carbon från MAC.
Inre halvan av ögonlocket: Frost från Winter paletten med glitter Turtlette från High Tides... paletten.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Luna från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Kajal: penna Baltic från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Roller Lash Mascara från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Amorous från MAC.



Primer: Pore Express från Filorga.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Luna från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Blush: Mineralrouge Coral från Annabelle Minerals.




Nya dåd i morgon!

Inga kommentarer:

BPerfect / Saints Angels Sinners

Så var det måndag igen då. Jag har bara varit ledig igår, jobbade i lördags. Har varit sååå himla trött idag, men ja ja, dagen tog slut till...