15 maj 2019

Blahaj...

Okej, så ytterligare en dag av hellre än bra ;-) . Jag såg en bild som en tjej på Insta hade lagt upp och blev lite inspirerad att testa göra nåt liknande. Man kan säga så här; det ser myyycket bättre ut på henne!

Jag förstår inte hur en del gör, allt ser så himla tjusigt och fint ut. Så gör man lika själv, och det ser för djävligt ut. Jag har för det första väldigt svårt för hur jag ser ut när jag bara använder ljusa färger, jag ser konstig ut. Vill gärna blanda in något mörkt för att jag ska tycka att det ser bra ut. Eller är man bara fartblind. Ja, och så suger jag ju på det här med lösfransar, men det är en annan historia.

Med andra ord, jag blev inte nöjd ALLS.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Samtliga skuggor från Coastal Scents Creative Me 1 paletten:
Light Yellow
Electric Blue
Neon Bright Pink
Shamrock Green
Light Tangerine
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Luna från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
På vattenlinjen: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.









Everlasting Liquid Lipstick Witches från Kat von D.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer och highlight från: Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette All About Pink.




Som grädde på moset så hade jag en dålig hårdag. Eller tja, jag sket i att fixa håret. Jag är extremt långhårig och i desperat behov av en klippning. Har inte fått ändan ur...

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...