29 mars 2019

Smashbox Full Exposure

Gårdagens smink. Jobbade sent och orkade inte sitta här och lägga upp efter att jag kommit hem. Hinner i princip bara duscha och äta sen är det dags för sängen. Nåja, det blev något mer neutralt, åtminstone på ögonen... munnen, inte så neutral.




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Samtliga skuggor: från Smashbox Full Exposure palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Devotee från från Nars True Story palette.
 Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Velvet Matte Lip Pencil Mysterious Red från Nars.



Primer: CC Color Correctin & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Devotee från Nars True Story palette.
Blush: blandning av Unwritten och Outlaw från Nars True Story palette.




Ja så nu sitter jag här på fredagkvällen. Det har varit en hektiskt vecka med med sjukdom på jobbet och en massa strul. Mellandottern dök upp oplanerat så lite myspys i soffan. Dagens,fredagssminket, kommer i morgon, men nu är det kudden som gäller...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...