23 november 2018

MAC-fredag

Jaha hörrni, av ett antal bilder så var dessa de två minst suddiga... bråttom hade jag, fotade snabbt och sprang iväg för att åka till jobbet. Som vanligt. Kommer hem och upptäcker att allt blivit crap. Nåja, ni får hålla till godo.

Jag kollade i min låda där jag har allt jag äger från MAC. Inser att jag har en del som jag i princip inte använt någon gång. Bland annat ett lila pigment som är ursnyggt. Kommer från en julkollektion för ett antal år sedan. Sen har jag ju köpt en samling pigment/glitter från MAC som säljs på Kicks just nu och därifrån använde jag det lila glittret. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet samt globskuggor: från MAC's Nutcracker Sweet Cool Eye Compact palette.
Över rörliga delen av locket: pigment Push The Edge från MAC samt glitter Heliotrope också från MAC.
Highlight i inre vrån: Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: False Lashes Extreme Black Mascara från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Long Wear Pomade från Kat von D.






Retro Matte Liquid Lipcolour Atomized från MAC.



Primer: Hangover Replenishing Face Primer från Too Faced.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Lock-It Translucent Setting Powder från Kat von D.
Hihglight: Love You So Mochi Arcade Glam Palette.
Blush: Mineralize Blush Gentle från MAC.



Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...