Letade fram två av mina lack från HM. Jag har en hel hööög. Vet inte om det här blev en lyckad kombo. Glittret ligger i en ganska blå bas så det mörkade ner det andra lacket lite.Inte för att det gjorde nåt.
Plume Thistle och Billberry Cascade.
Idag ville jag göra en look med ett rött läppstift. Det är ju söndag och jag deltar så ofta jag kan i en hashtag på insta där man använder e...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar