14 augusti 2018

Linda Hallberg Cosmetics

Så kommer här den sista sminkningen i min jobbvecka på sju dagar i sträck. Äntligen. äntligen är det över. Jag var sååå trött i morse. Vet inte hur mycket jag velade fram och tillbaka innan jag fick till en sminkning. Så trött att jag inte kunde fokusera.

Använde tillslut lite av mina produkter från Linda Hallberg. Älskar dem!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Inre halvan av ögonlocket: penna Ascella Flash från Linda Hallberg Cosmetics.
Under brynet samt i globlinen: skuggor från BH Cosmetics Carli Bybel palette..
Yttre vrån: Fornax från Linda Hallberg Cosmetics Infinity palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Milky Way från Linda Hallbergs Infinity palette.
Under ögat: penna Anger Mood med skugga Pinwheel från Infinity paletten ovanpå båda från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.






Penna Anger Mood från Linda Hallberg Cosmetics.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Highlight: MilkyWay från Linda Hallberg Cosmetics Infinity Palette.
Bronzer: Zwicky från samma palett som ovan.
Blush: Pinwheel från samma palett som ovan.



Så ni sitter vi här jag och gubben. För oss är det fredagkväll så här på tisdagskvällen. Lite god mat och några glas vin får det bli. Ledigt ett par dagar sen är det dags för jobbarhelg igen.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...