13 juni 2018

Aqua Glow - IsaDora

Jag fortsätter med den skira stilen på mina naglar. Vi jobbar och jobbar i huset och jag har nu slitit ner tapter i två rum, det tär hårt på mina naglar som ju inte är av bästa kvalité ens från början, och jag har skärsår överallt på fingrarna. Alla jobb funkar ju inte heller att ha handskar på, annars försöker jag med det så mycket som möjligt.

Lack från samma serie som i lackinlägget innan. IsaDora´s, kom ut förra sommaren.









Så i morgon blir inget jobbande i huset. Min mellantjej tar studenten i morgon, så det blir firande och tjohej hela dagen i morgon.

Så nytt lack blir det ikväll, lite mera färg trots mina stumpar. Kommer väl bilder här så småningom.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...