16 maj 2018

Mera gult!

Jag forsätter på den gula linjen. Lite mera dämpat idag. Körde på med lite glitter med (under ögat). Jag är så otroligt lycklig att jag äntligen får ha mina egna kläder igen, så det känns så roligt att kombinera med smink och hela tjotaballongen. Som jag alltid gjorde förr. Har bara ett liiitet problem. Jag behöver tappa ett antal kilo för att komma i merparten av min garderob. Så för nu fortsätter jag med mina svarta underdelar som jag haft på gamla jobbet (Specsavers) hittills, men har lite mera mönstrade toppar osv. Vikten jobbar jag på. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: Carbon från MAC.
Under ögat: Mood Crayon Happy Mood (gul) från Linda Hallberg Cosmetics med m/s Lemon från Make Up Store ovanpå. Ovanpå det, glitter Starburst från Coastal Scents.
Highlight i inre vrån: Candleligt Glow Rosy glow från Too Faced.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 132 Magnolia Irrérevent från Loreal.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Butter Bronzer från Physicians Forumla. Tror att färgen heter Bronzer också. Förvirrande...
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Blush: Cherry Blossom från Make Up Store.




De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Läckert! Och vilken härlig färg på läpparna!

marinamake sa...

Ja visst känns den somrig och härlig, färgen. Gillar den så här på våren sommaren.

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...