21 januari 2018

Lila fredag

Jaha hörrni. nu är det en väldigt trött och sliten Marina som sitter här och skriver. Årets stora fest på jobbet gick ju av stapeln igår och lilla jag svingade mina lurviga till långt in på sena natten. Har tyvärr inga bilder på sminket eftersom jag inte hade kameran med mig och jag lyckas aldrig få till bra bilder med mobilen. Men jag ska i allfall visa er min outfit. Men inte ikväll, jag måste lägga mig innan jag somnar sittandes.

Har i allfall lagt upp sminket från i fredags. 




Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Scale från Make Up Store.
Yttre vrån: Sharon från Lars Wallin.
Inre vrån samt mitt på locket: Foil Eyes Cool To Go, en liten palett med sex lila/grå nyanser jag fått som gåva när jag beställt grejor från BH Cosmetics.
Glitter mitt på locket: NYX Face and body glitter nr 11 (lila). Lite besviken på det här glittret. Superfint i burken, men det "dog" lite när man applicerat det på ögonlocket. Glittrar liksom inte. 
Eyeliner: Cream Eyeliner Plum Purple från E.l.f Cosmetics.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Clinique Even Better Foundation 24 Linen.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.
Blush: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.



Läppstift: Liquid Suede Cream Lipstick Amethyst från NYX.




Ja och här ser ni prov på min kunskap i redigering... den är icke existerande. Det är ju fantastiskt att jag lyckades åstadkomma det där vita blurret ha ha! Varför? Tjaa... i bakrunden stod en person i bara underkläderna som nog inte skulle bli så glad om jag lade ute bilden som den var här på nätet. Så jag har blurrat lite. Tänkte inte på att det fanns någon i bakgrunden när jag fotade.

Kommer lite

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...